آموزش

راهنمای انتخاب ماسک مناسب کرونا

راهنمای ویدیویی ماسک مناسب کرونا

راهنمای انتخاب ماسک مناسب کرونا

همه ما این روزها درگیر یک بیماری مهلک و نادر به نام کرونا هستیم که گسترش ویروس کرونا باعث شده افزاد زیادی تمایل به استفاده از ماسک داشته باشند و در نتیجه ماسک مناسب کرونا اکنون در صدر لیست پرفروش‌ها قرار دارند.
همه جهان در حال تلاش هستند تا برای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود در مقابل آن راهی پیدا کنند. از ساخت محلول ضد عفونی کننده خانگی تا استفاده از دستکش مناسب جهت جلوگیری از لمس مکان های آلوده گرفته تا استفاده از ماسک مناسب کرونا که این روزها نایاب شده‌اند.
یکی از مهمترین پرسش‌های این روزهای همه مردم این است که استفاده از ماسک ما را در مقابل ویروس‌های خطرناکی مانند کرونا محافظت می کند یا خیر ؟ سوال اصلی مردم این است از چه ماسک تنفسی استفاده کنیم !؟
در ویدیویی که برایتان آماده کرده ایم تمام و کمال در مورد این موضوع شما را راهنمایی خواهد کرد.
در آخر باید بگوییم که در جهت ارتقای دانش شما کارگران و کارفرمایان و کاربران عزیز آمورش های ایمنی تهیه و انتشار داده ایم. شما عزیزان می توانید در قسمت مطالب و مقالات تمام موضوعات در هر زمینه ای را جستجو و مطالعه کنید.
همچنین خواهشمندیم در گروه پرسش و پاسخ ما در تلگرام با لینک https://t.me/imenihaGroup عضو بشید و سوالات و ابهامات خود را در مورد این محصول یا هر محصول دیگر بیان کنید تا بهترین پاسخ را از سمت کارشناسان فنی ما دریافت کنید.

فروشگاه ایمنی ها ، فروش و عرضه جدیدترین و بروزترین و جامع ترین انواع تجهیزات ایمنی به سازمان‌ها، شرکت‌ها و کارگاه ها و کارخانجات و … برعهده دارد . جهت دریافت آموزش و اطلاعات بیشتر، خرید و استعلام قیمت برای شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایمنی ها به آدرس www.imeniha.com مراجعه کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از جدیدترین تخفیفات باخبر شوید :  imenihacom@

دیدگاهی در مورد “راهنمای انتخاب ماسک مناسب کرونا

  1. مهدی سماواتی گفت:

    در این ویدیو واقعا معرفی جامع و کاملی از ماسک های تنفسی صورت گرفته ! خیلی ممنون.

  2. رضا اکبری گفت:

    با تشکر از تلاش های شما در این روزها ، بنده از شما خرید داشتم و انصافا رضایت دارم از خرید از شما ، تا جایی که بتونم به دوستان شما رو معرفی میکنم

    1. پشتیبانی ایمنی ها گفت:

      از اینکه تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم خرسندیم ، هدف ما همیشه کسب رضایت مشتریان عزیزمون هست

  3. علیرضا صالحی گفت:

    دقیقاً همان چیزی که دنبالش بودم ، با احترام برای این انتشار این مطلب . خیلی کاربردی بود.

  4. مریم صادقی گفت:

    از مطلب بسیار مفید شما ممنونم. فقط اینکه ماسک های قابل شستشو شما چی دارین ؟؟

  5. احسانی گفت:

    برای تبلیغات در سایت شما باید چیکار کنیم ؟؟

  6. عزیزی دنیا گفت:

    من معتقدم در زمان حال حاضر که کرونا واقعا بیداد می کنه انتخاب ماک خوب خیلی سخته اما با دیدن ویدیو این مطلب تونستم متوجه بشم چه نوع ماسکی تهیه کنم. خیلی عالی بود…

  7. محسن سلیمیی÷ث گفت:

    با سلام. من خودم هم از ماسک های بدون سوپاپ استفاده می کنم که واقعا به نظرم بهتر از ماسک های سوپاپ دار هستش ! چون هوای آلوده بیرون وارد ریه نمیشه

نظرات بسته شده اند