اخبار

ایمنی ها – آموزش رایگان ایمنی به ۳۰ هزار کارگر ساختمانی

ایمنی ها
اخبار روز ایمنی ها – معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از آموزش رایگان ایمنی برای ۳۰ هزار کارگر ساختمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در نشست با نمایندگان تشکل های کارگری و تامین اجتماعی ، گفت: در این راستا با اصلاح آیین نامه مربوطه، حضور بازرسان کار در بحث آموزش و مشاوره تا زمانیکه شاغل هستند ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه شرکت های نوپا از نظر بیمه ای دارای مشکلاتی هستند افزود: امروز برای حل مشکل بیمه ای افراد شاغل در شرکت های نوپا و فضای مجازی نیازمند مقررات جدیدی هستیم.

ایشان با تاکید کرد این وزارتخانه آمادگی خود را برای بهبود بخشیدن به امر سه جانبه گرایی با حضور و نظر شرکای اجتماعی اعلام می کند.

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از آموزش رایگان ایمنی برای 30 هزار کارگر ساختمانی خبر داد و اظهار داشت: این وزارتخانه تفاهم نامه ای باسازمان تامین اجتماعی و با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی منعقد کرده است که در این راستا تاکنون 30 هزار کارگر ساختمانی آموزش های لازم به طور رایگان دیده اند.

منبع : تسنیم نیوز


فروشگاه ایمنی ها با هدف ارتقا سلامت ایمنی کارگران و رفع نیازهای کارفرمایان اقدام به فروش آنلاین تجهیزات حفاظت فردی با قیمت مناسب و بهترین کیفیت نموده است تا کارفرمایان و کارگران عزیز کشورمان با اطمینان کامل بتوانند تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود رو خریداری کنند…
آدرس تلگرام ایمنی ها : imenihacom@
آدرس اینستاگرام ایمنی ها : imenihacom@

دیدگاهتان را بنویسید